000 | 02678nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 121121s2012 sp g glg | ||
017 | _aPO 216-2012 | ||
020 | _a9788498713848 | ||
080 | 1 | _a087.5 | |
100 | _aMontero, Beatriz | ||
245 | 2 |
_aA escaleira _c/ texto de Beatriz Montero, Raul Nieto Guridi |
|
250 | _a1ª ed | ||
260 |
_aPontevedra _b:OQO _c,2012 |
||
300 |
_a[22] p _b:il. col _c;24cm |
||
490 | 0 | _aColección O | |
500 | _aA escaleira é un conto orixinal de Beatriz Montero que recrea a adquisición da linguaxe nos nenos de pouca idade. Cada chanzo é unha pequena conquista da súa mente. O carteiro, o zapateiro, o xardineiro e o panadeiro soben a escaleira e van deixando os nomes dos seus oficios e algúns obxectos ante a porta. Deste xeito, aprenden aos poucos novas palabras e conceptos. “Non entenden todas as palabras que escoitan, pero a repetición axúdalles a gravalas na súa memoria”, subliña a escritora. Con este conto, Beatriz Montero pretende espertar as capacidades intelectuais dos máis pequenos. Por iso, ten unha estrutura sinxela e repetitiva que facilita a memorización e o xogo de interacción cos nenos. “Subir e baixar a escaleira dota o conto dun movemento divertido, por onde pasan personaxes con diferentes oficios”. Cada oficio é un chanzo necesario na vida cotiá, e todos son igual de importantes. O panadeiro fai o pan para comer, o zapateiro arranxa os zapatos para camiñar, o xardineiro coida as plantas e as árbores, o carteiro reparte as cartas e conéctanos cos que viven lonxe. E como todos son igualmente importantes, todos fan o mesmo no conto: soben, chaman á porta, deixan un obxecto, e baixan a escaleira. “Coñecer as diferentes profesións axuda ao desenvolvemento social do neno nun mundo que está descubrindo”, incide Beatriz Montero. O xogo de onomatopeas (Din-don! Din-don!), reforzado pola ilustración, dálle un ton lúdico á narración e marca un ritmo que –no caso de ser contada– permite a participación dos que a están escoitando. Respecto diso, Beatriz Montero apunta que os nenos moi pequenos necesitan que as pegadas do conto sexan reiterativas e evidentes para recordalas, memorizalas e repetilas | ||
500 | _aDE 3 A 6 ANOS | ||
505 | _aNarrativa | ||
650 |
_aVida cotiá _xContos |
||
650 | _aRelacións sociais. Vida en sociedade | ||
650 |
_aADQUISICIÓN DA LINGUAXE _xPoesías |
||
700 | _aNúñez, Marisa | ||
700 | _aNIeto Guridi, Raúl | ||
997 | _e2 |